חבילות למשחקי ליברפול

מזמינים חבילות למשחקי ליברפול

ליברפול היא אחת הקבוצות הגדולות והמפורסמות ביותר בעולם כיום וגם מהפופולריות והאהודות ביותר. קבוצה זו היא ככל הנראה הקבוצה הקרובה ביותר לליבם של אוהדי הכדורגל בישראל בשל הישראלים ששיחקו בה לאורך השנים כמו רוני רוזנטל ויוסי בניון למשל. אנפילד, אצטדיונה הביתי של הקבוצה, הוא אחד המפורסמים והאטרקטיביים ביותר בעולם כיום והאווירה בכל משחק בית היא לא פחות ממחשמלת ומרתקת.

חבילות למשחקי ליברפול

 

חוויית כדורגל בלתי נשכחת:

כל מי שהלך פעם למשחק כדורגל יכול להעיד על האווירה המיוחדת והשונה מזו של צפייה בכדורגל בטלוויזיה בבית. כמובן שגם צפייה בסך HD גדול בבית עם בירה קרה ופיצוחים יכולה להיות חוויה נעימה ומהנה במיוחד, אם אתם צופים עם חברים אז בכלל. למרות זאת כאשר מדובר בצפייה במשחק מהאצטדיון החוויה היא הרבה יותר אטרקטיבית ומהנה. כאשר מדובר באצטדיון אנפילד של ליברפול מדובר באוויר אחרת לחלוטין, בלתי נשכחת. החוויה מתחילה בכניסה לאצטדיון ובצילום תמונות למזכרת ועד יציאת השחקנים אל כר הדשא ושירת ההמנון שהפך מזוהה עם ליברפול ואוהדיה "לעולם לא תצעדי לבד". כל מי שעמד שם באצטדיון עם הצעיפים למעלה והיה נוכח בשירה האדירה של האוהדים לשיר זה יכול להעיד על תחושות מדהימות בגוף שלא ניתן להרגיש באף אצטדיון אחר בעולם.

מדוע להזמין חבילות למשחקי ליברפול מאתר ישראלי?

כל מועדון גדול בעולם רוצה להיות פתוח לקבלת תיירים מחו"ל כדי להרחיב את החשיפה ולהגדיל את האהדה למותג ברמה הבינלאומית. טיפוח המותג הוא לא פחות חשוב לאותו מועדון מאשר כספי ההכנסה מאותו כרטיס ולכן הן מאפשרות כמה אלפי כרטיסים למשחקי כדורגל עבור אוהדים מרחבי העולם ברכישת חבילות מיוחדת הכוללות כרטיסים לליברפול. וחברת s tickets היא אחת מהחברות המשתפות פעולה עם אתרים (וגם למועדונים נוספים באנגליה ובספרד) לגבי שיווק כרטיסים לקהל הישראלי למשחקי הקבוצה.

חבילות למשחקי ליברפול לליגה האנגלית

 

איך להשיג כרטיסים למשחקי ליברפול?

כעת תוכלו להשיג כרטיסים ואף חבילות למשחקי ליברפול באתר s tickets. החברה משתפת פעולה עם אתרים רשמיים שמוכרים כרטיסים למועדון הפאר האנגלי וזו מציעה מספר כרטיסים לאוהדים הישראלים דרך החברה בכל משחק, כאשר החברה גם דואגת לכם לאפשרות לרכוש חבילות מותאמות הכוללות טיסות ולינה בעיר לצד הכרטיסים כך שלא תצטרכו לדאוג לשום דבר למעשה.

כרטיסים לליגת האלופות במחירים ללא תחרות