כרטיסים לגביע האנגלי

כרטיסים לגביע האנגלי

חובבי כדורגל אמיתיים יודעים כי אין אף אירוע ספורטיבי אשר מן הסתם יכול להתחרות במשחקי הגביע האנגלי. רבות דובר על הליגה הכל כך אטרקטיבית הזו בעיני כל כך הרבה אוהדי כדורגל הן בארץ והן בעולם כולו. אין זה סוד כי הליגה האנגלית חזקה, קשוחה ומהירה יותר מכל ליגה אחרת באירופה או בעולם. זו ליגה מצוינת אשר מייצרת קבוצות מובילות בכל עונה ועונה, ואשר מושכת אליה את השחקנים הטובים בתבל על כל המשתמע מכך מבחינת רמת המשחקים אשר מוצגים בה בכל שבוע ושבוע מטבע הדברים. יתרה על כך, הגביע האנגלי מהווה הזדמנות פז עבור קבוצות קטנות אשר רוצות לעלות על המפה ולעשות היסטוריה. כרטיסים למשחקי כודרגל בגביע האנגלי מאפשרים לחובבי הכדורגל לראות את כל זה מקרוב ולקחת חלק בחוויה בלתי נשכחת לכל הדעות.

כרטיסים לגביע האנגלי

מזמינים כרטיסים לגביע האנגלי וצופים במשחק כדורגל וביקור תיירותי

כרטיסים לגביע האנגלי נמכרים עבור כל השלבים של המשחקים וכאן טמון היתרון הגדול שלהם. מי שרוצה להבטיח משחק בין קבוצות גדולות יכול לרכוש כרטיס לשלבים הסופיים, או להתמקד במשחקי שמינית הגמר, רבע הגמר, חצי הגמר וכמובן הגמר. לעומת זאת, אחרים יכולים לשלב את הרכישה של כרטיסים לגביע האנגלי עם כרטיס לליגה האנגלית וביקור תיירותי. במקרה כזה לא משנה על איזה שלב בגביע מדובר והדגש הוא בעיקר על הקבוצות.

כרטיסים לגביע האנגלי FA CUP tickets

שיטת הגביע האנגלי

הגביע האנגלי נערך בשיטת נוקאאוט וכל קבוצה שמפסידה עוזבת באופן מיידי. הוא משוחק מאז שנת 1872 ואירח עשרות מהפכים, הפתעות ומהלכי כדורגל בלתי נשכחים. זהו המפעל הוותיק ביותר בעולם והיוקרתי מבין שתי תחרויות הגביע הקיימות. בעבר נמכרו כרטיסים לגביע האנגלי במחירים גבוהים אשר לא איפשרו לאוהדים מהשורה לקחת חלק במפעל, אך כיום ניתן לרכוש חבילות משתלמות. הזכייה בגביע מקנה לקבוצה הזוכה מקום בסיבוב הראשון של הליגה האירופאית, כמו גם הרבה כבוד ויוקרה. לסיכום, הגביע האנגלי מהווה הזדמנות פז לצפייה במשחקי כדורגל איכותיים. השלבים המוקדמים והמאוחרים מבטיחים המון הפתעות ואמוציות ולכן גם מי שאינו בקיא ברזי הכדורגל האנגלי יכול ליהנות מצפייה במשחקים הללו.

כרטיסים לליגת האלופות במחירים ללא תחרות